Sunday, September 18, 2011

six month...

six month already~ 
wahaahaa bunyi mcm kandungan la plak kn...? xlaa 12.ooam nnti @ 19 sepember 2011 adalah my sixth month anniversary with my Incik Bee ...huhu pelik kn? 
org len msti smbut years punya aniversary~ 
tp xboley kmi kna smbut every monthss ..
klau boley nk jgk smbut everyday sbb everyday pom misti kmi gado~! 
muahaaha,, im sOrry....
tik..tok..tik..tok.. lmbtnye lah kan ?
 xkisah laa org nk kate ape,,this is my blOg jadi i nk cerita jgk pasai my Incik bee ni~ 
haha chewahh 
kmi mula knal daa lame,,waaa my incik bee ni ku sangkakan org kuantan...tup2 upenya mualaf dri kelantan upenya~ hahaa,, ( i xlyn org luar klantan ni,, :P ) mklumlah i xpndai ckp luar ni,,bau budu jer~! hahaha... then on march 2o11 kmi mula jumpa n being taken on 
19 march 2o11~! 

sweet x my incik bee ? alolo :P

until laa skrang... haha dah melalut,,,pdahal nk bt wish heppi aniversary dkt my incik bee ja~ 
dears...
thenkss for being mine~
of course i do love u,,,
i do obey you...
i do need you....
i do miss you...
i do make you hurt...
i do make you cry....
i do making you jelesss..
i do mad at you,,,
i do crazy about you..
and 
i do wanna married you ..
that all because i love you~! 
promise never leave you for any others man~! 
i love you so much dear. <3

thenkss for this sons and daughter you giv me..i will take care of them~! <3


No comments:

Post a Comment

nuffnang ads